Ok kort blev det

Det går långt mellan inläggen men så händer det inte så mkt. Ja nu ljög jag jue, fick ju inte anställningen på Pininfarina =( De som har köket där har också Bokenäs, nåt spatjohejsan och de hade inte fått in alla de bokningar de hade tänkt sig så då måste de ge jobbet till den personalen som redan är anställd. Så på måndag får jag gå till af och se vad som kommer hända mig nu.

Har denna veckan haft ont i mina händer, jag hoppas det kommer av stickningen så att det räcker med vila annars blir det ringa läkaren och så jävlaranammanäven i bordet så det går i flisor. Börjar förstå mer och mer hur mamma har det, speciellt nu med händerna. Hur orkar hon???

Äh har FÖR mkt tankar för att få ner dom och så får jag vila händerna med men måste tvätta med *suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0