Mysig fika

Idag har jag vart hos jobbcoachen, efter det gick jag till "min tandläkare" som är så otroligt otrevliga så det finns inte och det har de vart från första början. Ska byta bara jag fått mailat runt lite. Sedan var det dags för en kopp kaffe på stan, tyckte jag kunde unna mig det idag. Läste en hel hög med inredningsmagasin, hade det riktigt mysigt =)

Det blev en pistagebulle med, kunde inte låta bli =P


Jag gillar den giftigt gröna färgen på pistagefyllningen =)

Fick ett telefonsamtal med en förfrågan som jag aldrig fått förut =)))) Jag tänker inte berätta vad utan det får ni se i bloggen när det är gjort.


Kommentarer
Postat av: Bizi

säga A men inte B??!!! fyyyyy dej hihi

2009-11-24 @ 08:53:06
URL: http://lukuziolci.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0