Förskoleaktiviteter

Heej!!!

Long tajm no rajt aj nou...men nu blir det nåt iaf. Minns inte vad jag skrev sist så upprepar jag mig SORRY!!!

Har kämpat på de två sista veckorna, jobbat en hel massa på fritids å dagis och här kommer några bilder på det.
Liten kall hand


Cykla e skojj


Klättra i träd



Gräva m grävskopan


Åka rutschkana

Äta mat måste man om man ska orka leka

Tvätta händerna är viktigt i dessa flunsatider


Hamra och bygga figurer


Bygga med "noppsisar"


Ritar


Bygger kojja


När man är sist kvar myser vi med extra frukt



Varför inga ansikten syns? Man får ju inte visa andras barn på nätet, på detta sättet kunde jag ändå visa vad vi gör på förskolan.

Ska upp tidigt imorgon onsdag så jag avslutar och skriver mer imorgon. Natti!!


Kommentarer
Postat av: ansol

Vilka härliga bilder! Inte behövs det några ansikten för att förstå vad barnen gör. Gillade särskilt den lilla kalla handen.

Vad kul att du verkar fått jobb igen.

2009-11-09 @ 23:09:04
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: Micke

Skarpa fina bilder... Mysiga foton :) Skönt att du får jobba vännen...Kramar om

2009-11-11 @ 20:12:27
URL: http://tomten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0