NO FIT kläder

Vaknade med sprängande huvudvärk och igenkleggade ögon igår med =S det släppt dock efter en dags vila. Gjorde inte många knop under dagen, låg i soffan och stickade. Framåt kvällen så tröttnade jag rejält på att behöva glo ÖVER all bråte på v.rumsbordet (som jag själv e boven till...eller e de katterna??? :-O) så jag tog och rydda av det. Sedan blev det att jag tog disken i omgångar då det e sååå tråkigt att diska. Somnade kl 06:30 i morse och vaknade 15:10. Vakande UTAN huvudvärk idag wiiee!!!

Har tagit lite bilder på NO FIT kläder å här kommer de.


Huh!!! Mita har visst speglat sig med ser jag hihihi!!!

Svårt att ta bra bilder på sig själv men jag tror ni ser vad jag vill visa.



Vet ni vad jag gillar bäst med denna bilden???? Svara med kommentarer tack!!!

Ja denna tröjjan va stor även när jag va överviktig men alltså kolla allt de tyget som sitter i hårklämman :-O

I fredags när jag va och hämtade mediciner på apoteket så kom jag på att jag inte har nån hudlotion. Jag brukar köpa deras stora flaska men denna gången så tog jag och lyxade till det med denna UNDERBART doftande lotion.


Här e min fina tändsticksask



Jaha de va de för denna gången.

Kommentarer
Postat av: Elin Markusson

Snygga bilder. :)

Nu väger du väl det du vill?

2009-11-22 @ 22:08:09
URL: http://www.metrobloggen.se/tusenideer
Postat av: Bizi

ingen Cata-ina kvar.....

2009-11-24 @ 08:51:32
URL: http://lukuziolci.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0