Bra samtal

Vaknade med huvudvärk idag =S Det är längesedan jag hade huvudvärk men det verkade försvinna med min morgondagliga medicindos. Låg länge och läste i en tråd på kattforumet, den handlade om en balines, en siames och en oriental och var heelmysig =) När jag var klar med det så ringde jag till veterinären och bokade tid i nästa vecka för Yava så att det lilla svartvita spöket ska bli ordentligt undersökt så att jag kan få bukt med vad det nu är hon inte tål. Jag var lite spänd inför det samtalet men det gick bra faktiskt. Sedan så tog jag och rensade upp bland mina viktiga papper, har slarvat ett tag med att lägga dom där de ska va. Ringde Agria och kollade vad jag ska betala denna månaden och att allt såg ok ut. Sedan ringde jag ett samtal till och det gjorde att spänningen om att inte kunna betala de viktigaste räkningarna släppte och då kom migränen men jag tog direkt en migräntablett så den försvann.

Karin på Creativica ringde mig idag och sa att jag nu kan visa upp mina fina pyramidaskar jag har gjort, kika på scraptivarina =))) Det fick mig att tänka på en liten kund hon har, en liten kille som ofta handlar hos henne och som inte alltid kan köpa så mycket. Jag plockade ihop ett A5kuvert fullt med spillbitar och papper som jag inte vill ha, lite klistermärken och annat smått och gott som jag ska lämna till Karin i affären som hon kan ge honom nästa gång han kommer =)))

Igår kom bror och hämtade gymbänken =))) Äntligen!!! Tog och röjde av hyllorna i vardagsrummet och gjorde dom till mitt "bibliotek" genom att ställa dit alla mina böcker =))) Det blev mysigt och ser lite roligare ut än en massa bröte. Dock har jag fått ta det lite lugnt för jag har blivit trött fort pga förkylningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0