Majken var är du?

Klockan ringde åtta idag :-O va, varför? Jo förra lördagen skulle jag upp åtta och hade glömt att stänga av det larmet. Vaken så var det bara att gå upp, tog mig lite livgivande vatten till frukost och piller. Sedan fick jag leka med pipapan =/  men som vanligt la hon sig efter en stund. Bestämde mig för att gå ut och leta efter lilla Majken för att kunna ta henne till polisen för att kolla efter chipmärkning men hon syntes inte så långt öga når. Lidet synd för då kunde jag fotat henne med och tagit med till hund&kattnånting på Folkets Hus idag och kollat om någon önskar en söt liten fin katt med kattungar i magen men nu får det gå ändå. Hoppas kunna hitta henne ikväll så att jag kan fota och sätta upp lappar om henne ifall hon har smitit ut för någon.

Ja, idag ska jag till Folkets Hus och lyssna där sen ska jag hem och baka kakor till på måndag då jag ska gå till polisen och äntligen hälsa på. Tvätta ska jag göra med sen blir det lugnt och stilla ikväll. Skriver nog mer ikväll.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Micke

Mmmm som den doftade sen då :)

2009-05-18 @ 11:01:52
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0