Dåliga grabbarna i stan igen

Idag har jag inte lyft ett finger mer än att jag har zappat på tv:n å ätit och det tog ut sin rätt genom rastlöshet och panik. Jag slängde på mig kläder och gjorde som jag gjorde förr i tiden, gick ut å tokgick och det kändes underbart!!! Hade glömt av hur skönt det känns, dock så hittade jag inte min lille svarte kompis som skyddar mig när jag går på natten...hmm...får leta upp en ny svart vän....vart tror du jag kan hitta en Micke? *fnissar* Mycket minnen kom tillbaka när jag gick, jag gick alltid med musik och det gjorde jag nu med och vissa låtar jag hade då var med nu med så jag hamnade i ett tillstånd dom jag ofta fick när jag gick förr. Ja inte det tillstånd ni tror hahaha!!! Jag känner mig Stark och att jag klarar allt och när det infunnit sig så smyger jävelskapstillståndet fram och jag vill inget annat än att umgås med de dåliga grabbarna i stan igen. Men såklart inser jag att det inte är det smartaste draget att göra så jag får snällt stanna hemma i min sköna soffa =) De va väl de jag hade på hjärtat idag....tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0