"Ledig" idag

Idag var det meningen att jag skulle jobba på dagiset 13:30-17:00 men det var så lite barn att jag inte behövde komma. Det var faktiskt riktigt skönt att få lite "ledigt", tänkte att nu kan jag få gjort lite inför min resa i helgen MEN (inte "fälla" på mig Jeanette) jag somnade och sov halva dagen. När jag vaknade så fanns det inte en gnutta energi i kroppen så jag vilade igen. Jag skulle ha ringt till akassan å af men fick inte gjort det heller men ska se om jag kan hinna det innan jobbet i morgon. Jag har massor att göra imorgon så att det ser något sånär ut när Martina & Sofia ska passa katterna åt mig. Nej nu ska jag avsluta denna ofantligt långa blogg å göra lite nytta.

Natti!!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Strunt att att fixa för vår del... du skulle bara se hur det ser ut hemma hos mig! ;)

2009-01-29 @ 01:15:28
Postat av: Micke

Trippar in och önskar dig en strålande morgon... Hoppas du har sovit gott och får en underbar dag. Kram Micke :)



(Din present är INTE bortglömd, maskinen som inte vill vara med tyvärr...)

2009-01-29 @ 09:04:48
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Ja, här är inte heller nystädat precis... :D

2009-01-29 @ 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0