Går min egen väg

Japp det tänker jag göra, må de bära eller brista, det får tiden utvisa. Kommer att skriva ansökningar efter mitt huvud och strunta i cv å annat skit. Det har ju fungerat förut så det ska nog kunna fungera igen.

Igår eller snarare i natt så plockade jag bort julen å det känns skönt att få bort allt det röda. Ja ok julgardinerna hänger kvar i köket men de är lätt åtgärdade. Min orkidé kommer ju med en stängel nu och jag tog å band upp den lite i natt för annars så kommer blommorna inte att synas. Ska dra åt den lite i morgon igen så att den vänjer sig vid de olika positionerna så den inte går av för mig. Spännande =)

Mer ikväll om jag orkar, ska underhålla en hög med barn på dagis idag =)))

Kommentarer
Postat av: Katja

Smyger in och önskar dig en bra tisdag!

2009-01-13 @ 15:53:24
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0