Fotomodell???

Näe knappast men roligt att leka lite =))) Egentligen så tog jag fotona för att visa upp min såååå gryymt snyygga mössa å sen så rullade de på å några bilder visar jag lite med glimten i ögat, inget seriöst alltså hahaha!!!

Hur skönt kaxig kan man se ut =))) (blev skitnöjd med den bilden)


Såhär ser mössan ut bakpå
 Visst e den grym?!!!

Sedan lite andra bilder som jag gillar, både bra å lite fulroliga hihihi!!! Snacka om egobomb ikväll.

Snacka om vettskrämd hahaha!!!


Såååå sny....eller nej de va inte den bilden jue...

Ja så de kan se ut eherrm

Oh! Här gillar jag mig själv massor!!! Ja, jag e på gott humör då kan man väl få va lite ego =)


E detta jag? Kan jag se så fin ut? Fattar det inte riktigt själv...

Ja, de va de för nustunden. Egostunden hihihi!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Myser

Javisst ska jag fråga henne men gissar att svaret blir "Kostsamt" vi har en hall till att göra... :)

2009-01-25 @ 11:25:04
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0