En kort & Mysiga katter =)

Oj! vilken dag det var på jobbet idag. Vi var en kort i personal så vi fick det lite hett om öronen ett tag där, sen så la diskmaskinen av så Emma fick diska allt för hand medans jag tog hand om barnen och de testar å testar mig hela tiden. Idag fick jag tjata på två barn fem gånger om att de skulle städa upp efter sig innan de satte i gång med något nytt men de gick in i ena örat å ut i näsan tror jag och så ska de helt plötsligt gå hem med för då har föräldrarna kommit men de fick allt städat till slut. Nu kommer den sjuka personalen som förhoppningsvis e frisk imorgon =) om ni fattade vad jag menade där LOL

Jag skulle åka till Anna efter jobbet men fick först byta tid då jag fick jobba över och det verkade som att jag inte kunde komma alls men sen kom jag i väg i tid till den nya busstiden iaf så det har snurrat som fan i huvudet idag. Jag hade det jättetrevligt =) å fick kela med så goa missar så de va nästan inte sant. Lilla Timjan va bara såååååååå söööt!!!! Jag kan inte förstå att folk kunnat tycka att hon e ful, för det va ingen som ville ha henne innan Anna kom. Jag har tagit lite bilder men lägger upp dom en annan dag. Å sen vilka herremissar hon hade då :-O Så fantastiska och jag tyckte att jag såg något bekant i deras utseende å när Anna sa sen att de är delvis Maine Coon så va det ju självklart. Stora killar med hööööga ben och ett fantastiskt uttryck i ansiktena =) Keso var så härlig, han hämtade musen och vi kastade iväg den å så kom han tillbaka med den å vi skulle kasta igen. Önskar mina kunde göra så, så lättvindigt det hade vart att sysselsätta dom då. Kokos var lite lugnare och låg mest och tittade på, fast kom musen i närheten av honom då flög han allt efter den =) Anna bjöd mig på mat och en heeelt fantastisk kaka som hennes sambo Fredrik hade bakat, banankaka *dreglar* Den var så saftig å god att jag genast bad om receptet å ska baka den själv nån gång. Yummi mumma!!!!

Hepp de va de för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0