Dashlänningå i Bohushlen ska skriva brev igen =))))

Tidigt ikväll så plongade det i msn att jag fått snabbmeddelande så jag gick till datorn å kollade vem det var, Katja min brevkompis (som jag inte skrivit till eller pratat med på ett tag) skickade sin nya bloggadress till mig för den gamla har blivit kapad av en idiot som förföljde henne å skrev en massa dumma komentarer. Hon ville bara tala om det å sen fick hon besök så hon fick avsluta. Vi fick pratat en stund nu i natten å det var roligt att få kontakt igen =))) Vi ska börja skriva brev igen =))))))))))))) Ska bli såå roligt att komma hem till eller springa ut i hallen för att se om det e något handskrivet brev där på hallgolvet =))) Jag tänkte jag skulle ha satt mig att skriva direkt men så såg jag vad klockan verkligen var så jag får vänta till i morgon å lägga mig nu vilket Mita tycker åxå....hon står under bordet å gnäller å vill bli kelad men springer mot sovrummet när jag ska klappa henne så de e bäst all avsluta. Ville bara säga att jag e glaa mitt inattå söm dashlänningarne sier ;)))))) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0