Avstängd från akassan?

Så ja, då va man tillbaka i sina gamla dåliga rutiner igen *sucka* Kommer inte ur sängen förrän lång in på förmiddagen trots att jag ställer klockan och jag faktiskt vill gå upp. Ska ställa klockan så jag måste gå upp ur sängen för att stänga av den så kanske jag kan låta bli att lägga mig igen. Hos mamma har det inte vart några problem alls då jag har blivit väckt av en välsdans söt vovve och nästan fått frukosten serverad. Ja, jag får se hur det kommer funka.

Jag befarar att jag har blivit avstängd från akassan och jag ska ta reda på det imorgon. Vad gör jag om jag har blivit det? Orkar inte tänka på det nu.

Har möblerat om lite i vardagsrummet idag =))) Jag fixade missarnas klösträd så att översta hyllan blev lite bredare så att de kan ligga på den allihopa. Den mysigaste filten va full i katthår så jag tänkte jag tar å dammsuger den. Oh my Gooood!!! Det tog mig 1½ timme att få den i det brukliga skick den va ifrån början. Lovar att jag ALDRIG gör det igen.

Tjscha de va väl de jag hade för idag.

Peäss!!! Glömde, jag harr peställt än lammppa frånn iikeeeeaa *fnissaröverminstavvelsingfnissfniss* såm åm de e vektekt fööör err åå vetta*fnisssss*Peeäss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0