34 going 50????

Idag när vi hämtade barnen från skolan så frågade ett av barnen mig om jag hade några barn, nej inte ännu svarade jag, men hur gammal är du då? frågade barnet. Jag fyller 35 i år svarade jag varpå barnet utbrister; VA!!!! Jag trodde du va 50! Uuuuääähäääähäähähähääää!!!! Jag som i vanliga fall när det pratas om ålder brukar bli YNGRE blev nu helt plötsligt 15 år äldre och medelålders. Ja barnen kan ge en massa goa skratt =)))

Jag har nu ikväll vart på Torp och handlat kattmat, kattpellets, mediciner och scrapbookinggrejer. Va roligt faktiskt, har inte vart där på läänge. När jag kom hem så fick katterna torrfoder direkt för de va ju sååå hungriga trots blötmat. Sedan har jag diskat och packat för morgondagens bortfärd till Falköping och scrapträffen på lördag. Har skrivit ut lite foton nu men ska ta å lägga mig nu. Natti!!!!

Kommentarer
Postat av: Bizi

snaaaart missarna kommer lite JWB!!! <3

hoppas allt är bra med er i stan!

2009-01-30 @ 12:58:01
Postat av: jeanette

Hej!!!

Va redig du varit.....

Ha en trevlig Lördag.

Kram

2009-01-30 @ 16:03:27
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Maria Thim

Du har en utmaning i min blogg :)



Mvh MariaT

2009-01-31 @ 23:18:27
URL: http://www.mariathim.blogspot.com
Postat av: mia

Ha, ha, barn kan vara grymma ibland....

När jag var 20 bast och gick förbi en pulkabacke hörde jag två grabbar på ca 10 säga "ska vi köra på kärringen där nere?"...grrr, fick anstränga mig för att inte rusa dit och klå upp dem ;)

2009-02-04 @ 22:06:19
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com
Postat av: Michaela Lejonberg

va fyller du 35 i år?? det kan man inte tro! inte trodde jag att du var äldre än min Peter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0