Kunde inte hålla mig borta

Ok jag kunde inte hålla mig ifrån bloggen =) av nån konstig anledning känns det bra att kunna få skriva lite trots att jag inte skriver allt som jag skulle vilja.

Jag har blivit utmanad av
Carpe Diem


REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Mina sanningar

Jag längtar efter att få barn
Jag är total kaffe & chokladtorsk
Jag har tre underbara katter
Jag håller på Färjestads BK
Orkidéer är ett av många intressen jag har
Stickar strumpor väldigt bra
Jag är bra på att baka

Jag skickar utmaningen till er nedan och hoppas ni antar den.

Mikael (Tomten)
Jeanette
Ronja
Elisabet(Bizi)
Martina
Sofia
Anna

Jag fick lov av Wahlters mamma att visa bilden på honom så här kommer den =)
 En lite söting som käkar äpple =)

Tack Mikaela för din snälla kommentar om min ålder =) och Maria T jag tackar för sängplatserbjudandet =)

Vaknade 08:12 idag med sprängande huvudvärk och värk i hela kroppen =( Astrid sprang omkring å pep som hon brukar göra när det inte e ok i lådan så jag fick slänga mig ner på golvet i detta tillståndet och rensa lådorna. Hann bara få av huven så satte hon sig å sket som värsta lilla hästen mitt framför mig vilket hon inte brukar göra, ska va enskildhet men antar att det trängde på ordentligt. Hihihi min lilla "pinsessa"! Fixade andra lådan med sen så tog jag mig en näve piller och en skål K-special med mjölk och somnade i soffan igen. Vaknade vid 13:00tiden av Yava som ville kelas. Några knäcken har jag gnagt i mig

Kommentarer
Postat av: Micke

Skönt att du ångra dig... :) Ska kolla på din sen efter att jag låtit maten sjunka ner :)

2009-02-07 @ 16:21:36
URL: http://tomten.bloggagratis.set
Postat av: Michaela Lejonberg

hihi! va långhårig Walther var där... nu har jag klippt både han o far hans.



har förresten PMat dig inne på scrappiz. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0