Funkat idag med =)))

Dagen idag har vart riktigt bra =) Alla barnen har hållt i gång och haft det roligt. Inget bråk överhuvudtaget <--- stavva/serskrivvnig??? ;-) <--- snäll ironi till Martina =) men även allvar för jag vet inte om det är ett eller tre ord???  Allt har funkat huuur bra som helst, jag har tom hunnit sitta och dekorera ett förkläde med textilfärger till mig själv. Kantindisken tog jag efter att alla hade gått hem, mycket enklare så då jag inte försvinner nån längre stund från gruppen och kollegan. Det barn som inte gillat mig börjar tina upp nu, hon kommer direkt och säger; Jag vill pyssla!; och det känns så roligt =))) Hon behövde väl lite tid på sig att komma underfund med att jag inte alls är stygg eller tråkig. Det känns skönt att jag faktiskt fixar alltihopa och att chefen litar på mig. Emma och Christina är sjuka så jag kör rejset imorgon med.

Undrar om jag kommer få en massa paket imorgon med posten? Jag är ju med i en firarswapp där man valt en månad att fira något, i mitt fall Mitas 1årsdag 1 mars, och då skickar de övriga elva paket. Ska bi spännande och se vad jag kommer att få. Trodde kanske att jag skulle få mitt paket jag har beställt idag men det hade inte kommit. Den som väntar på något gott....

Nope inget mer att redovisa ikväll.

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag röstar på tre ord!

2009-02-27 @ 00:38:21
Postat av: Micke

Tack för kortet vännen :) glad

Ha en skön kväll...

2009-02-27 @ 13:32:37
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Micke

PUMP UP THE VOLUME !!!! :D

Ha det så roligt idag då :)

2009-02-28 @ 10:00:42
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0