Tobäcko= Tillbaka

Det är så ibland att livet inte är så lätt. För mig blir det som ni upptäckt väldigt svart ibland när det för det mesta är ljusgrått annars. De svarta perioderna tenderar att bli kortare vilket är skönt, denna svackan förstod jag inte vart den kom ifrån förrän igår. Det var en PMSeffekt som annars brukar FÖREGÅ mensen men denna gången kom efter därav mitt förra inlägg. Ja alltså, jag brukar förstå varför jag blir så deppig eftersom det brukar komma innan. Nog om det.

Jag har haft en skön helg =) städat och tvättat och legat på soffan är vad jag har gjort. Ska fortsätta städa i veckan då jag inte orkade färdigt idag eftersom jag fick migrän av att jag bar ner glasbordet i källaren. Ja asså de va aaastuungt jue å min nacke ville inte va med om det så den blev stel som en ku....ehrm pinne å gav mig migrän. Nog om det. Fick undan en massa saker från vardagsrummet så det känns mycket öppnare och renare. Har fler ställen som ska rensas så det blir tomt och jag inte känner mig instängd.

Mitt minne blir sä'mre iom deppigheten så jag glömmer saker, jag skulle ha postat en hög med brev under helgen men det får jag göra imorgon nu. Glömde mitt lösenord till internetakassan så jag kommer inte åt den å det måste jag för att få pengar denna månaden, ja det är svårt ibland men jag känner mig gladare igen.

Kommer att lägga upp lite bilder på saker jag gjortmen inte kan visa upp än. Så håll utkik.........om ni fortfarande läser vill säga.

AnnSofie, jag beklagar din pappas bortgång. Tänker på dig och skickar en hel hög med varma kramar från Walkeskroken.

Kram allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Klart att vi fortsätter läsa! Skönt att ha dig tillbaks i etern igen!!

2009-02-16 @ 02:19:50
Postat av: Maria Thim

Vill skicka dig en massa styrkekramar.



Jag läser din blogg så jag håller utkik efter dina "hemlisar" ;)



Kram MariaT

2009-02-16 @ 10:20:19
URL: http://www.mariathim.blogspot.com
Postat av: Micke

Kommer aldrig sluta läsa hjärtat... Kramar om

2009-02-16 @ 11:22:23
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Vad skönt att höra att du mår bättre nu. Kikar gärna över någon gång när det passar dig :)

Många kramar till dig tjejen!

2009-02-16 @ 15:17:08
URL: http://mizzenn.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Tack Catarina! Ja, det har varit jobbigt. Nu är det begravning på fredag, så kanske blir det lättare efter det. Men det känns så overkligt. Han var ju pigg och så levande dagen innan när jag träffade honom sist. Han var chaufför nästan ner till Gbg åt mig, så jag skulle slippa köra nymasserad och allt. Tut man inte vet vad som ligger framför en i livet, då skulle man väl inte orka leva alls.

2009-02-16 @ 15:58:26
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: Micke

Utmanad !

2009-02-18 @ 12:21:28
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0