Smalbildsvarning

Egobilder kommer nu så ni vet, jag försöker tänka in i hjärnan att jag är SMAL vilket tar tid. Klädde av mig naken och studerade min kropp i helfigurspegel och den är helt otroligt annorlunda nu =) Jag ser normal ut nu, finns massa minus men det som plågar mig mest är min bröst, de e nästan helt borta buhähähähäääääää!!!! men jag får väl fixa dom när jag är färdig med barn osv. Idag så känns det skönt för jag har en positiv inställning till att fortsätta med viktminskningen nu =) Har ju vart en stor svacka med en hel del negativitet, dåligt matintag avsaknad av motion och en hel veckas sjukdom så nu ska det fortsättas som innan det kom in i bilden. Jag ska ta med mig fil och lite flingor till jobbet som jag kan ta istället för macka till frullanmål eftersom jag går upp så tidigt så behöver jag det för att orka hela dagen. Jag hoppas få ordning på cykeln snart så att jag kan cykla till å från jobbet så kommer motionen in automatiskt =) plus att jag sparar pengar. Ja, det ska nog gå bra de sista 10 kilona nu. Bilder nu då för dom som INTE vill se.





Kommentarer
Postat av: Anna

Men åhhh Catarina så fin du är!!!!Jätteroligt och jag fick kämpa hålla tårarna inne. Du brode vara hur stolt som helst :) Kram

2009-08-24 @ 06:53:20
URL: http://mizzenn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ojjjj va liten du blivit. De va ju ett tag sen ja såg dig.Väldigt olik dig . Va duktig du vart.

Men.....du kunde ju dra lite på mun när du står modell ;o)

Jättefin è du....Kram.

2009-08-24 @ 16:55:12
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: josefine

det är bara att kämpa på...du är där snart =)

2009-08-25 @ 18:28:40
Postat av: märta

Ska du gå ner 10 kilo till?? Du e ju jättesmal redan... Va nöjd! Du e superfin!!

2009-08-28 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0