Härligt resultat på vågen =)

Jaha idag var det vägningsdag och det hade gått riktigt bra =) -4.8kg på en vecka, en hel del är vatten men inte allt så jag är riktigt nöjd. Ni va dåliga på att gissa, Anna var den enda som gjorde det men hon missade med 4 hekto men för att hon gissade så ska hon få en liten present =))) Fick köpt mera "mat" idag så nu kör jag vecka två =)

Jobbet har gått riktigt bra idag, lite barn och vikarien är den som jag gillar bäst. I morgon så blir det annorlunda, som det såg ut innan jag gick hem så kommer alla inskrivna barn. ALLA 26! Första gången för mig med alla så det ska bli spännande att se hur det funkar.

När jag kom hem så la jag mig i ett varmt skönt bad direkt, frös som en blå gnu. Jag fixade fötterna på samma gång och efteråt så smörjde jag in hela mig =) med en skön lotion. Alla tre katterna tittade på när jag låg där och njöt =) efter en stund så kröp Yava aka tjockisen under badkaret, varmt och skönt där antagligen. På grund av cortisonet så har hon gått upp i vikt igen och väger 5.4kg :-O men så fin som hon har blivit i sitt eksem vid ögat och i pälsen så är det värt det. Hon är piggare med tycker jag, hon springer runt och jagag de andra två och hoppar och har sig =) mammas Yavis =)

Har fått låna en Quickkutztång av Jeanette och stansat ut rubriker till mina receptkort jag ska göra till swapp jag är med i och några figurer. Tänkte faktiskt åka till Högsäter i morgon och lämna tillbaka den på samma gång som jag är med på scarpträffen denna gången =) Va länge sen jag var där nu, ska bli lite kul.

Nej, nu får ni inte mer idag, dags att slappa i soffan och titta på Äntligen Hemma.
Bye!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

GRATTIS Vännen... Vilket resultat! Förstår att du verkligen blev glad :) Sov Gott

2009-04-21 @ 23:30:29
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Grattis till resultatet :) Du är kanonduktig tjejjen och jädrans så snygga vi kommer vara i sommar hehe

När jag har gjort klart min skola nu till sommarn så vill jag också lära mig scrappa, det verkar så roligt. Du kan ju kanske få lära mig om du vill :)

Kram

2009-04-22 @ 07:02:39
URL: http://mizzenn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grattis,de går ju som en dans.

Tack för att du kom me tången,kul å ses de va ju ett tag sen.

Jag ser att din kompis Anna vill börja scrappa :o) Kanon då kan du ta med dig henne å komma till Högsäter till Hösten.

HA de så bra,vi hörs.

2009-04-22 @ 22:03:03
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0