Jag mår så bra =)

Det är några dagar sedan jag skrev nu men jag har inte orkat helt enkelt, det har vart en lååång vecka för mig som vanligtvis är ledig en dag. Veckan som kommer blir kort, riktigt kort eftersom det är röd dag på fredag och jag är ledig på måndag. Igår hade vi en uunderbar dag på jobbet, barnen åt varma mackor *dregladesvåårt* och sedan tog vi med frukt och kex och gick till Kallbadhuset i det underbara vädret.

Dieten går utmärkt =))) mår så bra att det är oförskämt =))) men jag klagar inte för en sekund för innan så mådde jag ju skit hihihi!!! Inne på min andra vecka och jag ser inget annat än att jag kommer att klara av att bli normalviktig denna gången. Det som kommer bli tufft är när jag ska börja äta igen, men jag ska träna mig mentalt på det under nedgången och rensa skafferi, kyl & frys på all skit och leta goda nyttiga recept tills dess. Japp de om dieten.

Idag så ska jag ÄNTLIGEN =)))))))=))))))=)))))) få hjälp med att få upp mina hyllot =)))) Martina erbjöd sig att hjälpa mig och jag måste skynda mig till Torp och inhandla plugg, skruv och konsoller och lite annat med.

Snacka om mörklila
det visar att jag är i total ketonfas =))))

Bye for now!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0