Starten har gått & jag har orangea händer

Japp, vad e de som har startat då? Jo förstår ni jag har börjat på ren kur Cambridge idag. Mina orangea händer beror på att jag smörjde in mig med Dove brun utan sol lotion =))) Kan ju säga att den funkar med tanke på mina fina orangea händer =))) Jag ska sköta om min kropp på bästa sätt jag kan nu när jag ska gå på diet. Jag har ett mål och det ska jag nå, jag ska bli frisk i min kropp och bli en glad Catarina igen =))) Ni får säga vad ni vill om dieten för jag har bestämt mig för detta och inget kan ändra på det, istället kan ni hjälpa mig genom att stötta mig och puscha på med positiva ord =))) Jag kan lova att det kommer bli lite gnäll de första dagarna här i bloggen om att jag är hungrig (e de redan nu) och andra symptom men de kan ni hoppa över =))) Jag har en dietkompis och vi ska kämpa ihop och stötta varandra och prata med varandra när det blir tufft. Hon var här igår och hjälpte mig att ta förebilder (Oh Lord!!!) på mig i bara underkläderna och i kläder jag en gång har kunnat ha på mig, ska bli spännande att se när jag kommer i dom igen. Neeeeeeeej!!!! Ni får inte se dom nu utan det blir när jag är färdig =))) *lååångnäääsaaaa*

Påskhelgen då? Jo den har vart helt perfekt =))) Mamma och bror var här på påskafton och vi åt älgköttsgryta med bacon i och det var det godaste jag ätit på länge =))) Jag kände att jag inte ville åka bort i helgen så jag frågade om de kunde komma hit och det var inga problem =) Såå skönt att få vara hemma en storhelg =) Sen har jag inte gjort mycket alls, jag och Anna tog ut Astrid och Mita igår och det gick sååå bra denna gången =) Mita är heelt utslagen idag, jobbigt att vara ute på promenad.

De va det för nu, kommer nog skriva mer ikväll igen.

Kraaam tills dess!!!

Kommentarer
Postat av: Ansol

Lycka till med Cambridge-kuren. Glöm bara för allt i världen att dricka mycket vatten, det kan nämligen straffa sig att inte göra det. Jag vet..... Annars är det inga problem med kuren. Jag tycker det är ganska goda drycker och barerna äter jag till lunch flera dgr i veckan (men sen avslutar jag tyvärr med nåt sött efteråt = HELT fel). Det är bara viljan som skall till och den är inte alltid med mig.

2009-04-14 @ 16:36:44
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0