Konstig dag

Idag har vart en lite konstig dag, vaknade som vanligt vid åtta och gick upp halv nio. Började rensa undan alla saker som legat överallt upp på hyllorna. Plocka upp scrapväskan och får ganska bra ordning i vardagsrummet. Sedan var det dags attt gå och handla "mat" och vägning, nu är den vägningen inte den jag går efter utan den gör jag imorgon =))) Spännande! Gick hem och lämnade av "maten" och sedan till arbetsförmedlingen där jag får panik över allt som kommer att hända inom snar framtid och jag gråter. Dock så verkar det ok alltihop än så länge, får se om allt kommer fungera som det ska. När jag kom hem efter det så va jag totalt slut så jag var tvungen att sova en stund och nu sitter jag här och skriver. Ska betala räkningarna snart =S aldrig roligt. Veterinären ringde och Yava ska gå på specialfoder och cortison i 14 dagar med specialfodret sedan ska det tas bort och så får jag se om det funkar och hon bli bra. Det blir ett jäkla jobb med att utfodra på speciella tider och två platser.

Nej nog nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Min telefon funkar inte att skriva på, den stänger av sig hela tiden. Nu mår jag bättre idag så idag har jag jobbat. Det värsta var i söndags kväll. Hur går det för dig. Kram!

2009-04-28 @ 18:49:48
URL: http://mizzenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0