Fuskat =(

Jag fuskar =((( Jag har inte skött om min kropp så som jag tänkt =( Jaa, inte fuskar jag med dieten NEEEJ! vad trodde ni? Jag har ju sagt att jag ska sköta om kroppen ordentligt men det har blivit lite si å så med det.  Aja det ska bli skärpning på den biten.

I natt när jag sov som skönast så vaknar jag ev ett brak i köket. Upp och kollar, där på glvet låg en glasskål i bitar. Vem? Finns bara en som gör så, Yava!!! När hon vill ha uppmärksamhet så butter hon nåt i golvet så de brakar. Då klockan va tre på natten så fick jag stänga in mig och katterna i sovrummet så att de inte skulle skada sig. ½10 idag vaknar jag och får dammsuga upp skiten. ½10 PÅ EN SÖNDAG!!! Jävla katt!!!

Idag ska jag ta mig ut till Torp och kolla runt lite, kanske shoppa något, får se vad det kan bli.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: [E m m a J o s e p h i n a]

sv: Vi får inte reda på betyget förens i slutet av kursen. Så jag har ingen aning. Men det var mest positiva reaktioner under utställningen :)

2009-04-19 @ 11:06:32
URL: http://emmajosephina.blogg.se/
Postat av: Anna

Tyyypiskt bråkkatter ;) Keso var så otroligt vänlig mot mig imorse och välte ner min finaste ljuslykta. Dessutom gjorde han det med flit, för han puttade en but, tittade på mig och flinade, sen puttade han mer å mer. Bra att du inte fuskar med dieten, du är jätteduktig som klarar detta. Idag har jag vart ganska hungrig, men har druckit lite för dåligt.

Kram

2009-04-19 @ 14:44:20
URL: http://mizzenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0