Bomstad 2009???

Jag har återigen ett konto på Facebook men jag tycker det är lika svårt som det var sist jag var där. I alla fall så loggade jag in och klickade på en bild och hamnade på Frida Ribbefors`s fotosida. Jag klickade vidare och fick se bilder från Summercamp och Kräftcamp och ÅÅååhhh!!!! vilka minnen som vaknade till liv =))) Jag kan säga att när jag har vart på dom så har jag mått såå otrolig  bra =) Fått komma hemifrån och ha "semester" bland goa gôbbar å jänter på en Uuunderbaaar plats. Jag har njutit i fulla drag varje gång. Håller på att ladda upp mina Summercampbilder från förra året nu och sen får jag se hur jag får in de från de tidigare åren. Undrar om det blir nåt camp i år och önskar och ber om att jag kan vara med i så fall.

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Vi får åka själv då... Tror nog det planeras något :D

2009-04-18 @ 16:04:46
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Tesa/Therese

Hej! Menar du Bomstad i Karlstad? Hittade hit från din pysselblogg. Snygg Cambridgelåda, har en själv här i köket, dock inte altrad :o)

Kram

2009-04-19 @ 21:23:04
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0