Min scraphörna


Här sitter jag och scrappar =) de gånger jag får lust till det, i förgrunden ser ni tv:n som alltid e på när jag pysslar. Ja även när jag bara ligger i sängen och slappar ;-)
 Alltid när jag sitter vid mitt bord så får jag hjälp av mina katter =) de ser till så att allt sitter rakt och lånar mina pennor som av någon konstig anledning de tycker passar mycket bättre på golvet.

Jag var på stämpel&scrapmässan i Göteborg i lördags med Annsofie och Jeanette. Har inte vart på den slags mässa förut så jag tog mig råd att åka och handla ;-) Det var en upplevelse som jag gärna gör om någon gång =) Där fanns ALLT som jag bara sett på nätet innan och jag kunde bara välja och vraka det jag ville ha och betala och FÅ DET MED MIG DIREKT :-D inte behöva vänta i en vecka. Vi fikade mellan våra rundor bland affärerna
 Då jag höll i kameran kom jag inte med hihihi!
Ja, vad köpte jag då? Lite stämplar, lite papper, två stansar, fem promarkers och lite annat som jag inte kan tala om då det ska vara med i firarsvappen =)
 Mina nya stämplar =) trädet är en Magnoliastämpel, min första. Å så lite papper förståss =) Lite cardstock med för det kan man inte få för mycket av. Valde lite dovare färger för att kunna matcha på treje färgen också. När vi var färdiga så åkte vi och åt mat på McD på Stigs center. Jag var hemma runt åtta (20) tror jag, tittade inte på klockan riktigt. Fixade och donade lite, monterade stämplarna till exempel. Vaknade totalt bomtätt i näsan och hostade lungorna ur mig, förkylning passar inte riktigt nu men men...kan ju lixom inte göra något åt det. Borde sova nu egentligen men jag har sovit under dagen så då blir det lite konstigt. Japp, de va de jag hade att säga nu. Bye for now!!!

Kommentarer
Postat av: Ansol

Tack för trevligt sällskap. Jag var själv helt slut på söndagen. Orkade inte ens fota mina inköp. Klippte bara rent stämplarna och räknade ihop hur mycket jag handlat för. Mindre än jag brukar, men tillräckligt, kan man ju säga...... Vi syns på onsdag.

2008-09-08 @ 13:43:46
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: Jeanette

TAck för trevligt sällskap,från mig åxå.Vistt va det kul å få klämma å känna på allt på mässan? Vilka snygga brudar du plåta då ;o/

Hoppas du är bättre från förkylningen. HAr precis kommit hem från scrapträffen.

HA de,vi hörs.

2008-09-10 @ 21:47:29
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0