Som den nattmänniska jag är

Så sitter jag här mitt i natten igen *suckar* Jag har inte vart den alertaste idag kan man säga. 08.38 vaknade jag och rusade ner i tvättstugan och startade maskinerna, sedan la jag mig igen och somnade tills det ringde på dörren och klockan var 12.30 och en av grannarna i uppgången ville komma in på sin tvättid som börjar 11.30. Bad så himla mycket om ursäkt och plockade upp tvätten och den ligger kvar i tvättsäcken och kommer förmodligen göra det tills jag vaknar imorgon och hänger upp den då. Åt frukost då eftersom jag somnade om på morgonen och sedan tittade jag på tv:n med Yava på armen och somnade igen. Vaknade vid 16.40 tror jag sedan dess har jag glott på denna skärmen och tv:n bakom den. Tydligen ska mitt liv inte vara roligt nu, har den där jobbiga känslan i bröstet men jag vet att den försvinner men den är jobbig när den är där. Ska visst ut och fika imorgon vid 13.00, kanske dags att sova så jag kommer upp i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0