Vad var det som gick det så fel???

Ligger i soffan framför tv:n och tittar på Fringe (älskar sånahär serier) och undrar vad det var som gick så fel? Hahaha nu syftar jag inte på serien utan jag funderar på hur jag hamnade i den situation jag är nu med värk i rygg och ben. Jag var hos mamma igår under dagen och sedan var jag på scrappen på kvällen, givetvis så hade jag glömt mina värktabletter hemma. Jag fick fråga mamma om jag kunde få av henne och det fick jag utan knot på dagen. På kvällen efter scrappen frågade jag om jag kunde ta en till och då frågade mamma om jag hade ont i huvudet, nej sa jag jag har ont i benen och ryggen. VI började prata om det här med att jag har ont och tar tabletter. Mamma är inte glad i det men va fan ska jag göra då när jag ibland har så ont att jag inte kommer ut sängen. JAG GILLAR DET FAN INTE HELLER!!!!!!!!!!! Jag hade MER än gärna vart utan detta så att jag inte hade vart rädd för att söka tuffa och krävande jobb. Jag hade ett jobb i min hand inom ett underbart pendlingsavstånd men jag drog ut på tiden med att skriva ansökan så att jag missade att skicka in den innan tiden var ute PGA min rygg. JAG ÄR LIVRÄDD!!! Vad är det som händer med mig? Min jävla läkare bara rycker på axlarna och skriver ut värktabletter. Var finns det en riktig läkare som kan ta mig på allvar och ta tag i saken och utreda mig. *gråter* Jag är bara 34 år och sitter som en (känns det som) halvinvalid. Orkar inte skriva mer...

Kommentarer
Postat av: ansol

....och inte syns det på en heller! Jag känner så väl igen det du skriver. Inte VILL man väl stoppa i sig en massa värktabletter, men vad gör man. Inte ta sig ur sängen och lika ont gör det om man ligger kvar. Pest är vad det är.

2008-10-10 @ 21:43:22
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0