Abstinens

Ok, vad vill jag förmedla till omvärlden idag då?

Jo först: Tack!!! för alla härliga kommentarer <3 Blir så glad när jag får det =)))

Idag har jag haft abstinens, det var inte alls roligt och uppe i det hade jag ju värken med eftersom jag inte hade tabletter att ta på hela dagen igår. Jag gick med yrsel och illamående till apoteket och hämtade ut nya tabletter. Nu tänker ni; Om du hade tabletter varför hämtade du inte ut dom igår? ; jo för att jag ville se om jag klarade mig utan och det gick ju bra igår eftersom jag sov hela dagen och inte rörde på mig nåt nämnvärt, till toa bara typ. I morse efter jag hade köpt frukost på bageriet så gick det inte längre, hade ONT! På apoteket stoppade jag i mig tabletter direkt och sedan fick jag handlat lite också. Sen så har jag och Yava legat i sängen hela dan. Japp, det har vart sååå skönt att bara skita i allt. Har lite svårt att skriva då hon ligger på mig men det tar jag för det är såååå ljuvligt när hon ligger och snusar gott på mig =)))<3<3<3 Imorgon ska jag tvätta och smörja hennes sår på nosen och det gillar hon inte. Ja näe, de va de. Bye!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0