Höstpromenad

Ja, det hände inte så mycket i helgen. Va hos sjukgymnastinnan igår (måndag) och hon undersökte mig och jag har korta muskler så jag ska stretcha varje dag, sen så går jag på utsidan foten vilket inte är så bra så jag borde ha inlägg i skorna. Jag ska tillbaka nästa vecka och börja träna.

Idag har jag och grannen vart ute och klättrat i berg i skogen. Jag fotade lite och tänkte visa dom bilderna nu. Hittade en ljuslykta, den bara låg där, rakt upp och ner, på backen, med värmeljus i. Jag kollade mig runt om den tillhörde nåt slags minnesplats men såg ingenting så jag tog med mig den hem. Den har jag inte bild på nu så jag visar den senare, laddar batterierna till kameran nämligen. Så lite bilder nu då.

Ser ni henne? =)

Öh! Eh! Jag kom visst me på en bild här....ehrrm får väl gå då.
En helt svart svamp, tyckte jag va roligt att dokumentera.
E den inte underbar!!! Jag bara höjde upp min lilla kamera och tryckte av *stolt*
Vi stannade till i hamnen och lyssnade på vågornas skvalp....ljuvligt ljud....hör ni!!! =)
Som sagt så va i hamnen på vägen hem...tror ni att det går fort??? Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!!

Hoppas det va ett trevligt prty du va på. Vi va riktigt mycke folk på scrappen idag. Jag montera bara stämplar men blev inte klar. Så prata vi lite om heldagen vi ska ha den 1/11 i högsäter.Kommer du..eller?? Jag tar upp anmälan. Du kanske kan få med dig nån från stan??

Vilka fina bilder du tagit,ser härligt ut.

HA dè så bra,vi höres.

2008-10-15 @ 22:24:12
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Micke

Underbara bilder... Du kan det där med att fotografera vännen / Kram

2008-10-16 @ 10:17:22
URL: http://www.metrobloggen.se/m69
Postat av: ansol

Mycket fina bilder. Blir en del att scrappa. Kolla scrappiz, där finns tips om 100 gratis bilder, bara 29:- porto.

2008-10-16 @ 20:27:59
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: ansol

Du! Vad kul,då kör jag en till när jag skickat ut denna ATC, då blir vi i alla fall 2. :-) Nu skall jag vila i helgen och bara vara.

Ses vi till veckan?

2008-10-17 @ 22:20:57
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0