Ni missar nåt om ni går förbi eller över mig-You FUCKERS!!!!!

Igår var min lillasyster här och hälsade på mellan sina körlektioner. Det var så roligt =))) Lite ledsamt att vi inte umgås mer än vi gör men det går ju att ändra på kanske =) Hon fyller 18 år i december den lilla ungen som satt på golvet och störtgrät bara hon såg mig. Hon har blivit så vuxen på bara ett par år. Jo visst de hör till med att man blir äldre men mognaden kom riktigt fort i jämförelse. När hon gick i förskolan så berättade hon att hon hade två syskon till utöver sin helbror men det trodde inte lärarna och klasskompisarna på. Så en dag när jag var och städade åt morfar så var barnen ute och lekte och jag så Anna (skolan ligger precis där orfar då bodde) så jag gick fram och ropade på henne. Hon blev så glad att hon lyste upp hel ungen, hon nästan hoppade när hon berättade för kompisarna att detta är min storasyster. Hon var så stolt =) kompisarna frågade om jag verkligen var Annas storasyster, ja det är jag men vi har inte samma mamma fick jag säga. Då nästan skrek Anna av glädje där ser ni att jag har en storasyster. Min lillasyster som idag är en ung kvinna =) Det var roligt med besök.

Undrar när jag har tvättid?

Jag tror att det är tisdag idag, får kolla på texttv:n. Jepp tisdag är det.

Det är så ensamt. Jag sover bort dagarna och är vaken en liten stund på nätterna. Idag är jag vaken nu på dagen för att jag förmodligen är utsövd. Orkar dock inte ta mig för något ändå. Har funderat de sista dagarna vad det är som gör att folk inte vill umgås med mig? Vad gör jag för fel? Är jag stygg och säger okänsliga saker? Har inte folk mål i i mn att säga ifrån? Det gör jag om jag tycker att jag får höra nåt sårande eller så. Är inte folk vuxna att kunna ta en diskution på vuxen nivå? Visst jag kan flänga runt till och hälsa på alla som har familj för det är ju sååå jobbigt för dom att hälsa på mig. Men är det inte meningen att man ska ge och ta i en vänskapsrelation? Jag ska inte alltid behöva åka omkring. Kostar pengar för mig som inga har. Jag kan inte ens köpa mig lite enfärgad cardstock eller fotoklisterlappar. Hur kunde mitt liv bli så himla snett??? Det gör så ont i hjärtat att bli såhär övergiven och sviken. Ni kan säga vad ni vill om att man gör livet själv, ja visst men när man inte får en förklaring till varför folk inte vill umgås med en längre så är ju det inte jag som ska skyllas för det. Jo man får faktiskt tycka synd om sig själv, det är inte olagligt. Jag har fan ställt upp alla och hjälpt till med allt jag har kunnat hjälpa med. Vad får man tillbaka? Jag var väldigt nere vid ett tillfälle och ringde sk vänner, ställde de upp? Knappast! Jag fick åka till NÄL istället. De kom dagen därpå för att kolla att jag levde. Kanske lite sent för det va. Tur i oturen för dom att jag anser att det är fegt att ta livet av sig och att det alltid finns hjälp att få. Jag hade och har gått iväg till den som hade och har sagt så till mig. Ingen tvekan.  Skiter i allt idag och köper mig choklad!!!!

Detta gör mig så varm om hjärtat å det tillåter jag INGEN ANNAN  ta åt sig äran för, det är enbart jag som har fått detta så bra, titta!!!
Mita & Yava sover äntligen ihop =)))
Yava va inte så förtjust i Mita i början.
Men nu e hon go att sova ihop med =)

PEÄSS!!! Rubriken ska inte alla ta åt sig av!DEÄSS!!!
PEÄSS2!!! Jeanette, blommorna står fint ännu :-)DEÄSS2!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter inte bra.....

Va gott Mita & Yava ligger...gulligt :o)

JAsså...står de än...va kul!!!!!

Ha dè så bra du kan.

Kramizz.

2008-10-28 @ 21:03:47
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Ansol

Hej!



Du kommer väl på lördag? Du skulle bara SE vilka fina priser jag tiggt till mig.

2008-10-30 @ 12:54:09
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0