Jag har vart vaken på dagen Wiiieehoooo!!!!

Idag vaknade jag efter en god NATTS ( ja =) ni läste rätt) sömn med några uppvaknanden av att ryggen protesterade när jag vände på mig. Dagen har vart riktigt bra =))) Frida (grannen) ringde och frågade vad jag gjorde vilket jag inte kommer ihåg men hon kom iaf ner och visade bilderna på bebisen i magen. De va fina och skarpa, hon hade tydligen sprattlat som värsta fisken på torra land och sugit på tummen. Ja, det gick väl inte att se vilket kön det va men vi tror att det är en liten tjeja som bor där i magen på henne =) Hon visade en bild på en pojke och där såg man verkligen pungen och de hade inte kunnat se nån sån alls så det är nog en tjeja. Sen så gick hon upp och fixade lunch till oss medans jag tvättade håret. Hon ville ha hjälp med kalenderkort hur hon skulle få till dekorationerna och vi löste det fiiint tillsammans. Mamma ringde under vår lunch och undrade om jag kunde köpa en påse hundmat och ta med imorgon. Fixade det sen så fikade vi här hos mig och kollade på en video som hennes pojkvän spelade in av henne när hon var totalbedövad efter visdomstandsutdragning, hon pratade som om hon va full och jag skrattade så tårarna sprutade. När hon hade gått så slängde jag ihop en kålpudding och stoppade den i ugnen, medans den stektes så gick jag och Astrid ut på en liten promenad. Hon är helt kompis med selen men det 40 minuter att gå runt huset. kanske inte är så konstigt eftersom hon inte är ute så ofta. Ja, imorgon drar jag iväg igen =) Högsäter here I come!!! Enought now! Bye!!!

Kommentarer
Postat av: ansol

Vad snygg asken blev. Vi syns i morgon då hörru! Bygdegården nästa.

2008-10-07 @ 22:45:39
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0