Stickat strumpor hela helgen-säljer vid intresse!

Vet inte riktigt varför jag gick in här men jag får väl skriva något kanske. Tråkigt väder hela helgen och fortsätter idag med. Blä! jag som måste gå till affären och handla kattmat till älsklingarna.
Pratade med handels om att min avgift inte hade dragits, nej det saknades täckning den 27:e, ja inte konstigt när jag fick pengarna den 28:e. Känns som att de alltid dragit den siste i månaden men jag kanske minns fel. Jaja, de ska iaf skicka en pappersräkning som kommer i nästa vecka. Ja ni läste rätt NÄSTA vecka, de trycker varje fredag och skickar ut då.
I helgen har jag stickat färdigt tre strumpor, hade en påbörjad och så har jag stickat två till och håller på med den fjärde, det blir ju då två par till slut. Hade ett par färdigt sedan innan, tänkte att jag ska sälja lite för att få in lite pengar så om ni är intresserade så hojta så stickar jag till er med ;-) Jag har även suttit vid mitt bord och scrappat lite. Jag gjorde ett tappert försök att färga egna papper, började med te, nä, tog kaffe, nja, slängde på tebladen å gnussade, hmm, kaffesumpen testades, *suck* *stirrarutiluftenochblickenhamnarpåkryddhyllan* ja kanel, perfa =))) De papprena använde jag och klädde om två anteckningsböcker med, blev riktigt fina.

Martina Grattis!!! på namnsdagen.

Idag måste jag ta mig i kragen och städa för det har blivit liite väl mycket igen.
Katterna håller på och jagar varandra hej vilt här, tror de har lite överskottsenergi. Näep, frukost nu. Mäjby mår läjtör!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0