Hello long no see!!!!!!

Tjolahopp Hej!

De va ett tag sedan jag skrev här, har skrivit lite vanlig dagbok med för i den kan jag skriva allt lixom. Behöver inte censurera alls. Å egentligen så e jag inte så pigg som det aknske låter, känner mig lite febrig å så har jag ont i halsen MEN jag är lite glad för jag har nämligen knåpat lite på mitt CV, det är låångt ifrån färdigt men jag e stolt över mig själv. Jag får nämligen såååån ångest när jag ska försöka mig på att skriva så jag bara ger upp men nu så fick jag till lite iaf =) Happ! Hänt mer då? Jobbat en hel vecka sammanlagt på dagiset å jag bara älskar det!!! Jag erkänner att ja e bra trött när jag kommer hem speciellt i öronen men jag e glad när jag kommer hem. Har fått sålt tre par stickade strumpor på tradera =) lite kosing ner i Västtrafiks plånbok å IcaKvantums, behövde ju ta mig hem å till jobbet å så ville jag ha lite smör på mackan å mjölk i kaffet till frukosten. De e väl inte för mkt begärt? Forumfikat med, skittrevligt!!! Dock så e jag sugen på en sphynx med nu *dreglar* de e ju såååå häftiga! Å så vill jag ju ha MCO å en siames med. Fasen får hitta nån vrålrik knös så jag kan köpa mig större boende så jag får plats med alla mina missar hihihi!!! Jaha de va de för denna gången. Äta pasta nu. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0