Dunderförkyld småpyssling

Vaknade i morse dunderförkyld =( Orkade varken åka med till Torp, städa eller ta emot besök. Har i stället under väldigt lugna former sytt färdigt julgardinerna som ser ut som hejkomåhjälpmig men nu hänger de där iaf. Har sytt spets på två dukar med å så här blev de.

Har ju även satt spets på mina gamla juldukar men för ett tag sedan å de ser ut såhär.
Tog inte på hela duken eftersom denna bild visar allt som behövs visas.Samma här hörnet visar allt. Jag e jättenöjd för nu slipper jag fransarna på de här två så de kanske får ligga kvar på borden.

Japp, som sagt jag orkar faktiskt inte idag fixa mer än så, får hämta upp stakar å sånt i morgon i stället. Hepp, ner i soffan å gosekuddarna. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0