De sa PANG *hihihi*

Hepp
Lägenheten var redan uthyrd såklart å när jag tänker efter så va de nog lika bra, ska ju fixa de med pengar med.
Lillmissan e huuur pigg som helst =)))
Fått en cykel, skulle pumpa den å börja med en handpump, armen dog ju.
Så jag tog högtrycken å jaa jag var försiktig men de sa PANG med besked, ble döv på
ena örat en timme =(
Haft en del värk de sista å ätit fel mot vad jag brukar så jag har vart deckad
när jag kommit hem å slocknat på soffan. Grannen upptäckte att dörren var olåst å kika in å där låg jag med öppen mun å katten på bröstet så hon hämtade min nyckel hon har å låste om mig. Älskar min granne!!!
Näe lite mat i maugen nu tack.
Tack för era goa kommentarer =)))

Klam klam
Här va hon ute första gången.

Kommentarer
Postat av: Ronja

du måste vara försiktig me dina ölon öron gumman såå fin hon e missen

2008-06-14 @ 10:23:09
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0