Håll tummarna för min mamma

Borta bra men hemma bäst =)
Det gäller allt.
Summer Camp too.
Hade jättetrevligt och mysigt. Jag e sååå glad att Lillan va med =) Löv jo!!! Miss you!!!

Idag är det Astrids 1årsdag =) Hon har fått kalasmat och lite godis, senare blir det en selepromenad.

Brorsan ringde och berättade att han kört mamma till akuten för att hon hade blivit sämre.
Hon har hela kroppen full i infektioner, CRP över hundra, ska ligga mellan 8-10. Hoppas de fort hittar vad som är fel så min lilla älskade mamma blir frisk.

Så håller min datorsladd på att lägga av så jag tittar på vilken trådlös lösning jag ska ha.
Igår ringde Karin från The Studio och frågade om jag ville ta med mig några vänner för kostnadsfri makeup&hårstyling och bli fotograferade. Jag bokade in söndagen den 27/7 så får jag se om nån vill följa med mig.

Snart denna semesteromgångnen över, jobba i fem veckor och sedan två veckor igen =)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja å jag trivdes verkligen.. va såå himmla skoj å träffa dej.. sån obeskrivlig känsla.. kul å avslappnade som fasen var det.. man känner sig till ro i kroppen i din närhet.. så mys hihi lillan love´s gumms <3<3<3

2008-07-11 @ 00:44:03
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0