Schysst dag

Andra dagen på jobbet idag, vääääldigt lugnt nu när halva styrkan e borta. Hann tom handla till mig själv på rasten utan att stressa ihjäl mig =)
Igår var det också lugnt så jag bakade två olika sorters småkakor, kolakakor och chokladbröd.
Hela dagen igår undvek jag sötsaker vilket jag inte borde gjort för när jag kom hem så tryckte jag i mig muffins och fick sockerchock och formligen deckade i soffan. Därför idag har jag ätit lite kakor då och då så att det inte skulle bli likadant idag. Har faktiskt tom haft lust att scrappa lite vilket jag gjorde med =)
Bara jag sätter mig

är det
såååå
roligt!!!
Gjorde tom egen papp att göra chipboardfigurer i *stolt*
Har börjat med katternas album, klätt bokstäverna till rubriken med ett mjukgult papper
som jag eventuellt ska ha glitter på, har inte bestämt mig ännu.
Annat som gjorde min dag värd att vara glad ???på/i??? var att jag fick min layout 
som en annan tjej har gjort åt mig.
Den var bara huuur fiiin som heeelst!!!
Önskar bara att Scrapbodans kuvert kommer fram så att även jag får något att göra i swappen. Ska försöka få kontakt med henne igen så att vi kan göra ett test med ett nytt kuvert och kolla om det kommer fram för gör det inte det så är det förmodligen någon som snor min post. 
Idag upptäckte jag att Mita håller på att tappa tänder =) I underkäken sitter hörntänderna jättelöst men inte så löst att matte kan dra dom för att spara dom. I överkäken så växer de nya hörntänderna fram utanpå/framför de gamla, jag hoppas att de kommer lossna av sig själva annars blir det en tur till vetten IGEN och en massa pengar jag inte har men är tvungen att lägga ut, annars kan det bli infektioner i munnen på henne å de vill jag inte ha. Oj sicken lång mening det blev hihihi!!!
Har bytt i kattlådorna idag. Jaha??? Och varför skriver jag om det i bloggen? Jo, jag testar en ny sorts "sand" som inte är sand utan återvunnet papper i pelletsform för att se om det luktar mindre än den jävla sanden gör. Jag hoppas det för det är myyycket billigare också =)))

Angående mitt inlägg innan detta så är det precis så jag känner och tyvärr extremt mycket runt och vid ägglossning, svår PMS. Ja ni kvinnor vet vad jag pratar om.  
Nej nog babblat, dags att gosa missarna god natt, stänga in mig ensam i sovrummet och lägga mig. De ligger annars med mig i sängen alla tre vilket gör att jag inte får sova ordentligt så från och med söndag natt så är de bannlysta ur sovrummet nattetid.

Kommentarer
Postat av: Ronja

ja håller med om PMS.. usch å fy.. kramar i massor saknar dej som en liten took...

2008-07-16 @ 09:42:37
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0