Af inte totalsågade...än Länk till andra bloggen

När jag va på arbetsförmedlingen så fick jag lite mer och bättre info om min CV och mailadress, CV:n var inte helt dålig men ska ändra lite här och där. Angående mailadressen så tyckte min handläggare som jag att den egentligen inte ska ha nån betydelse men jag har nu gjort en "seriös" till jobbansökningar =) MEN det bästa beskedet var om akassan, jag har vart rädd att jag ska bli av med den eftersom jag inte sökt så många jobb men så är inte fallet. Då jag håller på med mina ansökningshandlingar så är jag aktiv och då föreligger ingen risk för avanmälan =))) En stor STOOOOR sten föll från mitt bröst, vilken enorm lättnad alltså =))) Jag har hittat två jobb som jag verkligen vill ha och sista ansökningsdagen på dom ligger i februari nästa år så jag har lite tid på mig att få till ansökningar som heter duga =)))

Jag är verkligen inte pigg, har haft ont i halsen sen förra måndagen, tät i näsan så det slår lock för öronen och hostar men den e ganska lätt än så länge. Hur länge ska jag vänta innan jag går till vårdcentralen med halsen? 

jag är lite glad för det är ordning i mitt sovrum =))) det tog mig många timmar eftersom jag var tvungen att vila emellan men men finte e de. Vilar lite nu så ska jag ta disken i köket så den försvinner och så att jag kan laga mat sen. Fiskpinnar...jajaja, men jag gillar det som fasiken jue :-)))...och potatismos tänkte jag.

Här är den andra bloggen jag eventuellt ska byta till http://www.bloggagratis.se/admin_profil.php

Mer senare kanske.

Kommentarer
Postat av: Micke

Växla fiskpinnarna med ris och fräs lite grönsaker... Det är otroligt gott :)

2008-12-04 @ 19:21:57
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0