Kyrkans julorkidé

Idag har jag jobbat på fritids och dagis =) Det är lite lättare att jobba på fritids för de barnen klarar av att ta för sig av maten själva och så leker de på ett helt annat sätt än de små barnen. Idag så tyckte jag också att fritidsbarnen accepterade mig lite mer än de gjorde första gången å det kändes bra då jag ska jobba där imorgon med. Vi fick julmat till lunch idag och det var gott, efterrätt var stooora härliga fruktfat som jag mumsade på ordentligt för färsk ananas är ju bara så underbart. Jag funderar på att köpa en till jul och knapra på så det inte blir allt för mycket godis. Åh så kom högste chefen med en julklapp *sernidentotalförvånademinenjaghar* =))) Fick ett kuvert med blomstercheckar på 150:- och i kortet stod det; Catarina tack för din insats detta året! God jul och Gott nytt år! Stefan Forshälla kyrka samfällighet. Jag hade inte förväntat mig någonting eftersom jag bara är vikarie så det var riktigt roligt. De kommer att bli orkidér nästa år eller kanske sparar jag lite pengar så att jag akn köpa mig en lite mer ovanlig sort =))) Ja nu ska jag lägga mig så jag inte vänder på dygnet när jag har vänt rätt det igen. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0