11 månader utan schampoo =)))

Japp imorgon 29/12  har det gått 11 månader sen jag slutade använda schampoo och övergick till balsam metoden www.lockig.se hittar ni info om ni är nyfikna. Jag har dokumentat hela resan och har idag tagit bilder eller ja mamma hjälte mig bakifrånbilden. Här är resultatet, dock är topparna torra som fnöske men jag ska snart åtgärda det med en klippning.



Det lockar sig nästan ända upp på huvudet =)


Invid huvudet och en bit ut så är håret friskt och sunt =)))


När jag ändå lägger upp bilder så kommer en till på mammas vovve Boss
Här frös han lite så han hade mysfilten på sig =)

Kommentarer
Postat av: camilla

hej där såg ditt inlägg om klickvatten på lockig.se jag ska imorgon börja mitt liv utan schampoo och har lite frågar som du kanske kan svara på ?

1 vart köper man klick?

2 tvätt balsam har jag förstått men vårdande balsam vad innebär det, är det balsamet som man bara kör på längderna av håret och INTE i hårbotten ???

och du kanske har några tips på bra balsam, vårdande balsam och inpackningar ??



är verkligen tacksam för svar då jag nu för tiden får tvätta mitt hår två gånger per dag och det ser ändå skitigt och fett ut. suck.

2008-12-28 @ 21:01:04
URL: http://heartnsoul.blogg.se/
Postat av: Ronja

meeeen guuud av långt d blivve SNYGGING visssslar

2008-12-29 @ 11:31:03
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0