Skönt möte idag =)

Idag sov jag länge och det var så skönt att kunna vända på mig och somna om, FLERA GÅNGER =) Var ganska trött efter gårdagens födelsedag med massa folk på besök. Hade gjort två tårtor och jag är ju viktväktare nu så jag äter inte mycket kakor, godis och så nu men igår fyllde jag ju så jag åt det jag ville. Visste att jag skulle få en reaktion på den feta grädden och den kom ganska snabbt. Hade i måndags när jag vägde mig gått upp ett hekto och jag sa till mig själv att de är helt ok, har ju på två veckor tagit bort 3,4kg. Men idag efter att mamma och lillmoster åkt hem (de var bortresta igår så de kom och firade mig idag med underbara presenter =) ) så kände jag mig totalt vilsen i mina points, hade inte skrivit checklista på hela dagen igår och inte på det jag hade ätit under dagen idag. Torsdagar så är det vägningsdag på viktväktarna och torsdag är det ju idag. Funderade om jag skulle åka iväg eller inte. Först tänkte jag inte det men så gick jag och tog på mig kläderna och cyklade iväg. Nu efteråt så är jag glad att jag gjorde det för nu är jag på rätt spår igen. Fick lite tips under lektionen och sedan hade jag ett enskilt samtal med konsulenten och det gjorde susen massor. Härligt!!!! Fixade till middagsmat för det vrååålade i magen, kassler, lök och burkchampinjoner som jag stekte upp med svartpeppar och timjan och så jasminris till GOTT!!!! Ska sluta dricka colalight igen, tycker att jag får en hungerkänsla av den. Ska fixa kort på mina presenter till imorgon. Bye!!!!

Kommentarer
Postat av: ansol

GRATTIS på födelsedagen (i efterskott). Och Tack för att du vill följa med mig på mässan.

2008-08-28 @ 23:28:06
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0