Arrangera scrapträff???

Jag hade ju bestämt mig för att ställa ut Mita i september men det blir det inget av med då det behövs en hel del pengar till det och det förmodligen inte kommer att finnas. Annat som jag skulle vilja göra men som heller inte funkar är att åka på någon större scrapträff. Istället kanske jag skulle arrangera en scrapträff, är det någon som skullvilja komma då? Jag har en lokal att hyra för ynka 200:- där det får plats minst 35 personer och vi får tillgång till köket helt och hållet. Vill man inte ta med sig mat så finns det två pizzerior, en korvbo/alcarteställe och givetvis mataäffärer på två minuters gångavstånd. Gott om parkering finns det med. Ja det är lite funderingar jag har.

Igår när jag va hos Bizi och Tim fick jag testa att spela guitarhero och det var jätteroligt =))) Jag fattade ganska fort hur man skulle göra och jag var inte helt tappad bakom vagnen för att vara första gången =)))

Nej inget mer nu.
Bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0