Var är alla mina barn???

Uff känner mig inte så uppåt idag. Har ont, knaprar värktabletter som om det vore godis. I morgon ska jag ringa vårdcentralen och be om en läkartid och så ska jag slå näven i bordet så att de tar mig på allvar*gråter*kan inte ha det så här längre. Jag orkar ju inget göra, är trött hela tiden, kan sova 12-13 timmar i sträck utan problem. Bla bla bla....ska inte tråka ut er med mer gnäll. Jo förresten, lite till, nu när min granne har fått sin bebis, en jättesöt liten tjej så kommr besvikelsen och ledsamheten över mig om att jag inte fått barn ännu. Rädslan över att jag kanske inte hinner att få barn är väldigt stor ocj gör såå ont. Jag vill inte höra från en enda som har barn att jag kommer att få barn, ni har ingen aning om hur det känns att vara jag. Jag har velat få barn sen jag var 25, nu är jag snart 35 och klockan tickar HÖGT!!!!
Äh! Orkar inte skriva mer just nu.

Kommentarer
Postat av: MariaT

HEj!

Ska inte säg orden du inte vill höra men jag vill bara säga att du INTE är för gammal ialla fall om det kan var till en liten tröst.

Det är svårt när längtan är stor och det inte blir som man tänkt men håll ut, det kommer och sluta tänk att klockan tickar.

Kram MariaT

2009-03-31 @ 19:56:40
URL: http://www.mariathim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0