Loppisfynden visas senare så håll utkik

Ojjojojj!!! Vad blommor jag hittade på loppis idag =))) å knappar!!! Å en hel hög med fat till missarna att äta på, en resväska som ska bli min scrapväska, en stor jättefin tekopp, en glaskupa till en lampfot och några rostfria skålar och ugnsform. Allt gick på 452:-, skulle jag ha köpt alla blommorna nya hade de gått på över tusen spänn bara de så jag har fyyyndaaaat!!!! Orkar inte fota i natten så jag lägger upp bilder imorgon och då kommer jag även att packa upp mina mässfynd med och fota dom med. Har bara inte orkat med att göra det denna veckan, mkt på jobbet, begravning och 50årskalas, tvätt och köksstädning, trött har jag varit och är så jag ska lägga mig snart här.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ska bli intressant å se va du fyndat på loppis :o)

2009-03-15 @ 11:32:15
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0