Utmanad


Jag fick denna utmaning av Maria T

Det går ut på att man ska berätta 10 ärliga sanningar om sig själv och sedan skicka vidare awarden till 7 personer man tycker har en ärlig anda gällande skapandet.


1. Jag ÄLSKAR choklad i alla former och gick det så skulle jag leva på det.

2. Jag har i HELA mitt liv drömt om att bli smal.

3. Jag är LIVRÄDD för sniglar, jag får ren och skär idiotpanik och skriker som om kniven satt i mig och inte kan röra mig om jag skulle få en på mig. Bara att skriva om det gör mig illamående.

4. Jag älskar att sitta på café med gott fika, en tidning och titta på folk.

5. Jag kan inte längre dricka alkohol sen maj 2005.

6. Jag har inget körkort.

7. Jag bara HATAR när någon äter medans de pratar i telefon med mig HATAR det.

8. Jag har lätt för att lita på människor och tro på allt de säger=bränd ett par ggr. Vilket resulterat i ett hårdare skal att tränga igenom.

9. Jag längtar så otroligt efter att bli gravid och få barn.

10. Jag tror på "spöken"/andar/något.

Jepp, de va mina sanningar så jag utmanar nu

1. Bettans pyssel 
2. Jeanette
3. Susanne
4. LottaRos
5. AnnSofie
6. Therese
7. Lejonberg

Undrar vad som kan komma fram =)))





Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej!

Så roligt att du tänkte på mig :-) Jag är hedrad :-)

Dock så fick jag denna för ett tag sedan och besvarade den för bara några dagar sedan :-)

Är du nyfiken på mina svar så scrolla ner en liten liten bit.

2009-06-02 @ 20:33:21
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Tesa/Therese

Hej! Tack för din utmaning. Jag ska blogga om den så fort jag hinner mellan alla beställningar :o)

Ha en bra dag! Kram

2009-06-03 @ 08:33:49
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0