2 hg kvar till -20kg =)

Denna helgen har vart lite kämpig, jag har haft ett otroligt sötsug men jag har inte ätit nåt "olämpligt" utan tagit Cambridgebarer och frukt eller grönsaker när det vart som värst. Det till trots så har jag gått ner 1.3kg den gångna veckan och det tackar jag för =) Det visar att motion lönar sig, tyvärr orkade jag inte motionera i helgen vilket känns tråkigt men jag ska idag gå ut och gå min promenad. Luften har ju blivit bättre så det ska inte vara så jobbigt. Jag håller på att trappa ner på mina värktabletter och antidepptabletter och det har satt känslorna i rullning, har kännt mig lite ledsen men pratade med goa Anna igår och det hjälpte *kramarpåAnna* Hoppas att det bara var tillfälligt under helgen för jag VILL INTE tillbaka i depression nu när jag har lyckats så bra med viktminskningen och faktiskt har mått JÄTTEBRA! Hoppas hoppas det bara var tillfälligt.

Igår var jag på scrapträff här i stan på Creativica och hade det mycket trevligt. Jag fick till en LO till min BoM =) och ett bokmärke, ja jag vet det är inte mycket men jag är lite seg i mitt skapande. Hjälpte småtöserna lite med vilket stal lite tid men det är bara roligt att se när de blir glada. Några bilder blev det, mina alster får ni se i min skaparblogg.



Tack Karin för att jag fick komma =)
www.creativica.se

Ha de gott!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men du....20 kg..va duktig du è.

Trevligt me lite pyssel :o)

Har lust att ha en liten träff hemma hos mig om de blir nåndag me sämre väder å om de finns tid ;o) ifall du è intresserad????

Ha de så bra// Kramizz.

2009-07-07 @ 15:15:46
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas att du mår bättre nu! Kanske bara en svacka nu när vädret är så tråkigt?



Kramis!

2009-07-07 @ 21:29:08
Postat av: Micke

Inga roliga bilder eftersom vi sitter inne hela tiden tyvärr. Kommer kanske lite mera imorgon när vi ska käka i restaurangen :)



Benny är i högform som alltid :D

2009-07-11 @ 00:23:48
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0