Hypad kattungelön

Undrar om alla fritidsbarn i vårt område har varit lika uppspelta och fyllda med överenergi? Våra var hypade så det förslog och blev över. De har pratat och pratat och pratat och vart på hugget för minsta lilla. En av det stora tjejerna högg såpass att hon glömde sig själv och tog av den "vanliga" maten när hon ska ha laktosfri. En av killarna hade fått en fot i ansiktet så han hade värsta fläskläppen men han var ändå på gott humör. Ja, de har vart helt otroliga så tur var att jag gick på värktabletterna igen. Jag ska vid tillfälle sätta ut dom så det inte blir så jävligt som jag hade det i helgen. Jag gick till apoteket vid 09:00 tiden men det visade sig att de har ändrat öppningstid från 09:00 till 09:30 så jag fick snällt sätta mig på en bänk och vänta. Jag var först in =P Hemma sen ringde grannen och frågade om en tjänst, hon hade ingen nyckel och var tvungen att gå till banken och undrade om jag kunde vakta lägenheten under tiden. Självklart sa jag och plockade med mig duschgrejor och gick upp. Hon är höggravid och fullkomligen sprang fram och tillbaka eftersom jag skulle med bussen till jobbet stackarn. Hon har fyra underbara kattungar som jag fick kelat lite med. Ja, där fick jag pratat ur mig lite men det finns så mycket mer jag skulle kunna få ur mig men jag orkar inte med det och ni har säkert tröttnat på mitt negativa orerande. Kan iaf säga att jag fick en bra lön =)

Ha det gott vänner och andra eventuella läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Klart jag har mattips... :)

Stuvade ärtor/morötter, falukorv, potatis... Så grymt gott :D Kram

2009-02-23 @ 23:56:05
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Micke

Kommer som sagt aldrig att tröttna på dig vännen... Hoppas du kan stoppa undan något till sommaren. Inte lika roligt i stugan utan vårat fnittrande :)

Godnatt Vännen

2009-02-24 @ 00:51:29
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Gött att du känner du piggare nu och gött med lite pengar i påsen. Ser så fram emot helgen :D



Kraaam

2009-02-24 @ 18:13:03
URL: http://mizzenn.blogg.se/
Postat av: Martina

Det är bara att höra av dig är du känner ett behov av att prata ur dig lite... och ja, jag tror faktiskt att alla fritidsbarn i området varit lika pratiga! ;)

2009-02-24 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0