Abstinens

Ok, urinvägsinfektion som heter duga, penicillin i två dagar brukar göra gott men inte denna gången =/  Har det inte släppt imorgon får jag gå iväg igen så att de får kolla upp det ordentligt. 200:- för 30 tabletter gjorde att jag inte kunde hämta ut mina värktabletter så jag har inte tagit några värktabletter sen 10:00 igår morse. Inatt vis 00:00 mådde jag riktigt skit så jag tog resten av cocilanan som stod i kylen men det kunde jag lika gärna låtit bli. Jag har vart utan morfinet som värktabletterna är i 18 timmar och går vidare. Det är inte roligt alls men jag står ut, trodde jag skulle må mycket värre så jag är faktiskt riktigt glad att jag kommit så långt. Vid tidigare försök har jag ju inte klarat fem timmar ens så jag är vid gott mod =))) Känner mig stolt =))) Har heller inte tagig alvedon sen 10:00 i morse så jag ska bara till slut efter avslutad penicillinkur ha lyckopillret kvar men det ska jag behålla ett tag till, är inte riktigt redo för den utsättningen som jag faktiskt gjort en gång förut och DET var inte dans på rosor. Japp!!! Stolt å nöjd! =)))

Anna min vän =) Vilken god kaka ni gav mig receptet på =) Har bakat den flera gånger nu, tom till fritids och den är bara super =))) och den passar PERFEKT i min nya kakform jag fick när jag fyllde år förra året =)

*vågoravillamåendeochrastlösakrypningarfargenommig*

Skriver mer senare kanske när vägen har lagt sig.

Kommentarer
Postat av: Micke

DU är verkligen en toppentjej... Vet att du klarar av det mesta. Du har den styrkan... Kram på dig Vännen :) (skivan kommer)

2009-02-21 @ 20:53:32
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Michaela Lejonberg

Din stackare!!Krya på dig vännen!! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0