Målat Yava ledsen i ögat

Borde inte jag sova nu? Hmm...jo och ska snart hoppa ner i sängen bara jag gjort färdigt detta blogginlägget =) Jag har nu gjort färdigt mitt tovade hjärta men tänker inte visa det ifall den speciella personen läser, däremot ska jag visa er mitt alster till polisen =) Den ska överlämnas tillsammans med en kakbuffé och kaffe som tack för min tid hos dom. På tavlan under ordet Tack! ska det stå "för min tid hos er" också men jag skulle vilja ha det i Qk hippie chick så är det nån som skulle vilja förbarma sig? A å jag e INTE nån konstnär utan målar för att jag tycker det e roligt och det ligger mkt ironi i tavlan då det var en konstförening som drev cafét jag skötte =)


Jag e lite ledsen för Yavas skull =( Hon har blivit sämre med  sin klåda och har sår på båda käkarna, vid höger öra, under hakan ihop med svarthakan och så det som hon alltid har vid ögat men det är värre också. Jag tog och klippte bort päls runt såren för att kunna tvätta och smörja på kortisonsalva och xylocainsalva. Under hakan så gick jag emot mina egna råd att inte skrubba i svarthakan då den blir värre men då hon har sår där så var jag tvungen att göra det denna gången för att kunna tvätta och smörja där ordentligt. Önskar att jag visste vad det är hon inte tål men jag får väl helt enkelt ge mig in på projektet uteslutningsmetoden. Dock vet jag inte hur jag ska göra så jag får fråga veterinären när jag vaccinerar henne. Min goa underbara Yava har det jobbigt. Jag önskar att jag kunde göra henne frisk NU!!!

Nope natti nu!

Kommentarer
Postat av: Katja ♥

Åh fint kort gumman :) Allt bra med dig?

2009-02-10 @ 11:08:03
URL: http://lyckligaord.blogg.se/
Postat av: jeanette

Den va ju jättefin.

2009-02-10 @ 17:50:46
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0