Poliserna fick kaffe i kylan =)

Idag fick jag åka hem från jobbet för att jag fick urinvägsinfektion, eller ja symptomen av den. Jag kallsvettades och skakade så jag ringde chefen och sa till och min kollega stannade kvar trots att hon egentligen slutat. Jag ringde Martina och frågade om hon kunde köra mig hem och det kunde och gjorde hon. Stort TACK!!!! till dig Martina =)

Jag har precis kommit in från akuten och utanför mig stod polisen (mina kômpisar) och testade för fylla. Jag fick ju stanna och prata lite då jag inte har sett dom sen i september. De tyckte att jag skulle fixa kaffe till dom och det gjorde jag ju givetvis =) Slängde på bryggaren direkt och sprang ut med två muggar till dom och fick sitta i polisbilen =))) som va ny tydligen. Jag har inte suttit i en dekorerad polisbil innan trots två års arbete på stationen. Det var nästan så att jag fick åka med dom för jag kom inte ut, de har ju barnspärren eller kanske jag ska säga bovspärren på =)  men Jenny klev ur och öppnade för mig. Lovade att jag ska komma och hälsa på nån gång snart.

Ja, jag satt på akuten i tre timmar innan läkaren kom å skrev ut ett recept. Jag hade inte pinkat sen jobbet så jag fick in och ropa på Olof att nu behöver jag, sedan fick jag komma in på ett rum, efter jag hade pinkat å kommit in på rummet så fick jag mer ont och det var omöjligt attt få tag på personal så jag kunde få en liten mugg att dricka ur. Läkaren sa inte mycket utan jag fick fråga om det visade något på urinen?; jo, mycket; Ok, vad får jag för medicin?;selexin; bra för trimetoprimet tar inte på mig. Sen fick jag tabletter för ikväll och i morgon sen fick jag gå.

Japp, då ska jag visa några bilder som jag utlovat.


Detta fina kort fick jag av Bizi på alla hjärtans dag =)))




Sen har jag vart lite kreativ till några av mina vänner med =)

Till mamma




Till Ronja




Har ni sett en sån söt liten sak =) Betty Boop heter hon och är lite lik min Yava i teckningen =))) Kolla in de långa ögonmorrhåren :-O Mysigt i mattes morgonrock när man e på utflykt till grannen.


Såhär talar Yava om att det är dags att ge henne mat....de spöket =)))


Nu får ni nöja er med detta =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0